Phalanx, Tracking modes

Сообщение  Сообщение #1 
Группа guest
Phalanx can track fleets originating from a planet, and with some extensions from asteroids and coords.
How about fleets originating from a planet and then recalled?
You can't track those in oGame and it was an accepted (but long) FS strategy.
24 Августа 2017 03:54:21
24 Августа 2017 03:54:21
Сообщение  Сообщение #2 
Репутация 21
Группа humans Альянс United Nations 101 45 90 Очков 12 483 863 Сообщений 42
only fleets send from planet with mission deploy which have been recalled cannot be phalanxed
24 Августа 2017 04:01:59
24 Августа 2017 04:01:59
Сообщение  Сообщение #3 
Группа guest
Quote: abcpqr
only fleets send from planet with mission deploy which have been recalled cannot be phalanxed


I must have used transport. tyvm.
24 Августа 2017 22:20:51
24 Августа 2017 22:20:51
Сообщение  Сообщение #4 
Группа guest
One more question about deployment:

You can't get lanxed if you deploy and recall. Do you get lanxed if you deploy and return because of missing destination?
8 Сентября 2017 15:25:10
8 Сентября 2017 15:25:10
Сообщение  Сообщение #5 
Репутация 21
Группа humans Альянс United Nations 101 45 90 Очков 12 483 863 Сообщений 42
yes....return deploy because of missing destination like non-existent moon/insectoid entity cannot be phalanxed
9 Сентября 2017 14:01:50
9 Сентября 2017 14:01:50
Сообщение  Сообщение #6 
Группа guest
Quote: abcpqr
yes....return deploy because of missing destination like non-existent moon/insectoid entity cannot be phalanxed


Tyvm:)
10 Сентября 2017 20:00:20
10 Сентября 2017 20:00:20

Информация

Вы не авторизованы

1 чел. читают эту тему (гостей: 1)

Пользователей: 0

Космическая онлайн стратегия Xcraft это бесплатная игра для алигархов. Пример боя >> Регистрация >> И космос весь ваш на тысячи лет...

2009 — 2524